Naciśnij enter aby wyszukać i ESC aby wyjść

Usługi

Kompleksowe rozwiązania marketingowe oraz reklamowe zgodnie z filozofią mobile-first i performance-first!

Marketing i promocja aplikacji mobilnych, kampanie user acquisition i optymalizacja Lifetime Value, mierzenie i atrybucja instalacji, digital performance dla e-commerce, display audience, kampanie SMS i MMS z dynamiczną geolokalizacją, kampanie WebPush, HuaweiAds, mobile-to-offline etc.

Sprawdź

Aktualności

CASE STUDY złoto IAB MIXX Awards 2021: „Walka o każdy grosz – Jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?”

Mamy to! Złoto IAB MIXX Awards 2021 w kategorii Performance za kampanię aplikacji mobilnej CCC.
2 grudnia 2021 poznaliśmy zwycięzców w konkursie. Nasza kampania realizowana wspólnie z CCC „Walka o każdy grosz – Jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?” zdobyła Złoto w kategorii Performance Marketing. IAB MIXX Awards to konkurs, w którym nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. W ten sposób od 14 lat IAB Polska wyznacza standardy kampanii interaktywnych w Polsce. Zgłaszane projekty oceniane są według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów oraz rezultaty i ROI.

Sprawdź

Realizacje

CCC Shoes&Bags – promocja aplikacji w Polsce i na rynkach Europy Centralnej

Zakres współpracy obejmował kompleksową analitykę, atrybucję i realizację działań user acquisition we wszystkich kanałach mobilnych, a także testowanie sieci afiliacyjnych i programmatic. Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć Grupę CCC w osiągnięciu wzrostu liczby aktywnych użytkowników, ponadprzeciętnych wyników sprzedaży w aplikacji oraz zwrotu z inwestycji. Nasze podejście przynosi wymierne korzyści klientom i zyskuje uznanie w branży. Kampania zdobyła nagrodę „creative mobile performance” w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021.

Sprawdź

Referencje

Co mówią nasi Klienci

Promocja aplikacji mobilnej Accor Hotels

“Bardzo wysoko oceniany profesjonalizm i kompetencje firmy Looksoft Advertising. Jako nasi partnerzy wykazują wyjątkowe zrozumienie celów biznesowych klienta. Wykorzystując insight’y oparte na danych, rekomendują rozwiązania, które pozwalają osiągać wysokie ROI. Należy podkreślić umiejętność wykorzystania nowych rozwiązań technologicznych oraz duże zrozumienie roli kanału mobile w budowaniu biznesu klienta. Na dowód uznania klienta dla skuteczności kampanii można przytoczyć fakt, że mimo globalnej zmiany domu mediowego Grupy Accor w czerwcu 2017 roku, za promocję aplikacji Accor Hotels na rynku polskim nadal odpowiedzialny jest Mobext.”
Tomasz Szulkowski
Head of Mobext, Havas Media Group

Promocja aplikacji mobilnej Tankuj24.pl

“Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów prac zrealizowanych przez Looksoft Advertising. Mimo bardzo precyzyjnie określonej grupy docelowej oraz zasięgu geograficznego kampanii zastosowane rozwiązania pozwoliły zrealizować cele kampanii i osiągnąć założone ROI. Polecamy usługi firmy Looksoft Advertising w marketingu i promocji aplikacji mobilnych. Firma Looksoft ma profesjonalne i biznesowe podejście do marketingu, które uwzględnia cele strategiczne, specyfikę branży i modelu biznesowego klienta.”
Tomasz Szulkowski
Head of Mobext, Havas Media Group

Mobile rich media

oraz promocja aplikacji dla Kasy Stefczyka

Apella S.A. jako agencja marketingu zintegrowanego odpowiedzialna jest kompleksowo za realizację kampanii reklamowych dla marki Kasa Stefczyka. Naszym głównym partnerem w realizacji kampanii w obszarze MOBILE jest firma Looksoft Advertising. Od  października 2014 roku w ramach współpracy zrealizowano wspólnie kilka różnych kampanii, m.in.:
  • w okresie październik-grudzień 2014 r. promocję aplikacji mobilnej Kasa w kieszeni – pozyskanie ponad 8.000 użytkowników. Do zadań Looksoft Advertising należało m.in. przygotowanie kreacji i mediaplanu dla kampanii, dobór, testowanie i optymalizacja kanałów komunikacji, zakup i rozliczenie kampanii w poszczególnych kanałach;
  • w okresie październik-listopad 2016 r. wizerunkową kampanię Miliony Spełnionych Marzeń, w której Looksoft Advertising stworzył dedykowany format reklamy mobile rich media z wykorzystaniem Video oraz zrealizował szerokozasięgowe działania reklamowe na mobilnych powierzchniach wydawców premium;
  • w okresie marzec-maj 2017 r. mobilną kampanię pożyczki gotówkowej, w której również wykorzystano stworzony przez Looksoft Advertising dedykwoany format rich mediowy, którego celem było budowanie bardzo wysokiego zaangażowania i pozytywnej interakcji odbiorców reklamy z brandem Kasa Stefczyka.
Bardzo wysoko oceniany profesjonalizm i kompetencje firmy Looksoft Advertising. Jako nasi partnerzy wykazują wyjątkowe zrozumienie celów biznesowych klienta. Wykorzystując insight’y oparte na danych, rekomendują rozwiązania, które pozwalają osiągać wysokie ROI. Należy podkreślić umiejętność wykorzystania nowych rozwiązań technologicznych oraz duże zrozumienie roli kanału mobile w komunikacji. Możemy z pełną odpowiedzialnością polecić firmę Looksoft Advertising jako kompetentnego, kreatywnego i godnego zaufania partnera w zakresie realizacji wszelkiego typu działań z obszaru komunikacji w kanale mobilnym.
Beata Sosnowska
Pełnomocniczka Zarządu Apella S.A.